Book by phone: (361) 749-3591
 SPACIOUS BALCONY with VIEW OF GULF just past the designer pool. Living room has NEW FLAT SCREEN TV. You can walk just a SHORT WALK to the BEACH over the PRIVATE BOARDWALK!

G2003-Tropical Treasure

Guest Rating:

Vacation rental condominium. Sleeps 6, 2 bedrooms, 2 bathrooms. No pets allowed.

5495 Hwy 361 #2003 Port Aransas, TX 78373 United States

PLAN YOUR FALL GETAWAY NOW!
STAY AND PLAY IN PORT A WEEKDAYS!
BOOK EARLY FOR BIGGEST DISCOUNTS!

We offer #2003 on the 2nd Floor, a 2 bedroom, 2 bath condo features amazing views from both the living room and Master bedroom.
SLEEPING 6 with a king in the master, Queen in the 2nd bedroom and a sofa sleeper.

This unit has a FULL KITCHEN, washer/dryer and a SPACIOUS BALCONY with VIEW OF GULF just past the designer pool. Living room has NEW FLAT SCREEN TV. You can walk just a SHORT DISTANCE TO the BEACH over the PRIVATE BOARDWALK.

3 night minimum on all major holidays. No Smoking, NO Pets allowed, no exceptions. Free wired internet.

LOCAL RESTAURANTS AND ATTRACTIONS

La Barataria Restaurant & Wine Bar (888) 991-4914
Virginia's on the Bay (361) 749-4088
Black Marlin Bar & Grill (361) 749-4653
Iries Island Food (361) 749-2310
Fins Restaurant (361) 749-8646
La Playa Mexican Grille (361) 749-0022
The Phoenix (361) 749-9277
Eats Port A (361) 749-4286
BeachLodge (361)749-5714
Stingray’s Taphouse (361) 749-2287
Venetian Hot Plate (361) 79-7617

Skydive South Texas on Mustang Island (361) 945-5867
Chute’em Up Parasailing (361) 749-4600
Port A H20 SUP, Kayak & Kitesurfing (361) 332-9031
Port A Jet Skis (361) 749-5440
DeepSea Headquarters (361) 749-5597 *Bay & Deep Sea charters
Red Dragon Pirate Cruises (361) 749-2469 *Discount tickets available at Starkey Office



ID#200105632

Rooms and Amenities
Property Type Condominium
Unit Code G2003
Beds 1 king bed, 1 queen bed, 1 twin bed, 1 sleeper sofa
Bathrooms 2 bathrooms
Rooms Sleeps 6
Pets No pets allowed.
Standard Amenities bay/sound, churches, marina, restaurants, Dining, DVD Player, Satellite / Cable, Television, Air Conditioning, Clothes Dryer, Elevator, Internet, Linens Provided, Living Room, Parking, Towels Provided, Washing Machine, Coffee Maker, Dishes & Utensils, Dishwasher, Microwave, Oven, Refrigerator, Stove, Toaster, beachcombing, bird watching, gambling casinos, sight seeing, walking, ATM/bank, groceries, massage therapist, Beach View, Ocean View, Balcony, Outdoor Grill, Communal Pool, deepsea fishing, fishing, golf, jet skiing, pier fishing, sailing, sound/bay fishing, surf fishing, surfing, swimming, wind-surfing, children welcome, non smoking only, pets not allowed, Minimum Age Limit for Renters
Kitchen Full Kitchen, Refrigerator, Coffee Maker, Microwave, Toaster, Cookware, Dishwasher
Living Central Air, Air Conditioning, Ceiling Fans, Linens, Washer & Dryer, High Speed Internet
Business Nearby ATM, Nearby Post Office, Nearby Internet Cafe, Nearby FedEx, Nearby Bank, Grocery Store, Starkey Property Manangement, Port Aransas Business Center
Convenience Area FitnessCenter, Nearby Medical Services, Nearby Grocery, Golf Course, Port A-CVS Pharmacy, Horseback Riding on the beach, Balinese Wellness Spa & Yoga, portayoga.com, Pirate Ship Adventures-Port A
Culture Community Theater, Art Gallery, Birding Center, Island History Museum, Texas Sandfest, Deep Sea Fishing, Dolphin Tours, Beach Shelling, Tourist Shops, Deep Sea Roundup
Outdoor Balcony, BBQ Grill, Shared Pool, Beach
Geographic Near Beach, Close to Town, Boardwalk to Beach, Port Aransas, 20 Minutes to Corpus Christi
Entertainment Cable TV, DVD Player, Corpus-Texas State Aquarium, Corpus-USS Lexington, 20 Min toSchlitterbahn Waterpark, Mustang Island State Park, 20 Min to-FunTrackersFamily Park, Centruy 16 Movie Theatre-Corpus, Nearby Arnold Palmer Golf Course
Pamper/Relax Balinese Wellness Spa & Yoga, Facials, Nailcare, Massages/Couples, Sunshine & Saltair-Free, Yoga
Average Manager Rating (Based on 835 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 15 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
100 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • Great Stay

    Stayed 2 days ending in August, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Staci G from Cedar Park, TX recommends this vacation rental

    We loved how close it was to the beach. The boardwalk was short with ramps (no stairs) for easy access to beach.

    • Manager Responded on 8/15/2017

      Tropical Treasure is a fantastic vacation rental and we are so glad that you enjoyed your stay. We appreciate your business and hope to see you next year! ~Starkey Property Management

  •  
  • Second time just as great

    Stayed 4 days ending in August, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Gilda L from San Antonio, TX recommends this vacation rental

    Great apartment. Love the location overlooking the pool but not too close to the noise from the pool. Clean and spacious for 3 adults and 3 kids.

    • Manager Responded on 8/8/2017

      Thank you for sharing your comments with us. We are so glad that you enjoyed your stay at the Tropical Treasure and hope that you will come back and stay again. ~Starkey Property Management

  •  
  • Great Family Vacation!!!

    Stayed 5 days ending in July, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Emily W from Katy, TX recommends this vacation rental

    We had the best vacation here. The rooms were spacious, the pool was excellent for young kids, beach access on site was definitely a plus. We are already talking about booking the same place next year.

    • Manager Responded on 7/29/2017

      Thank you for sharing your comments, we are so pleased that you enjoyed your stay at the Grand Caribbean! Come back again soon. ~Starkey Property Management

  •  
  • Toes in the water...

    Stayed 7 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Allen, TX recommends this vacation rental

    This is a great condo, fully furnished kitchen. The facilities, parking and walk to the beach are so convenient. Starkey Is a great management group.

    • Manager Responded on 7/13/2017

      We appreciate your business and are so glad to hear that you enjoyed staying at the Grand Caribbean. It is a great place, in a great location! We hope that you will come back again soon. ~Starkey Property Management

  •  
  • Wedding on the Beach

    Stayed 4 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from San Marcos, TX recommends this vacation rental

    We had a Wonderful stay with all our family & friends. We got married on the Beach & couldn't Have a more beautiful place. Everyone was so nice & acommindating @ Grand Carribean. We look forward to next trip Port A.

    • Manager Responded on 6/29/2017

      Congratulations from all of us at Starkey Properties! We also look forward to your next trip here! ~Starkey Property Management

  •  
  • Love the place my wife and the kids very happy

    Stayed 3 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    RICHIE N from Frisco, TX recommends this vacation rental

    Love the place my wife and the kids very happy we are planning on going back again

    • Manager Responded on 6/12/2017

      We are so glad to hear that you and your family loved Tropical Treasure. Our team loves to hear that you will be back again! See you soon! ~The Starkey Property Management Team

  •  
  • Great Holiday weekend

    Stayed 3 days ending in May, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from New Braunfels, TX recommends this vacation rental

    This condo is very nice, we love staying at Grand Caribbean so this was not our first time to this condominium complex. This unit is nicely furnished with the amenities you would expect. I would have liked to have a Keurig instead of the regular coffee pot but I realize that's an extra. One complaint was that the vinyl mini blind in the bedroom window by the front door is not long enough to reach to the bottom, leaving the very sheer drapes to do a poor job of providing privacy. That was annoying.

    • Manager Responded on 6/1/2017

      We are so glad you had a great time staying at the Tropical Treasure. We are so very sorry about the blinds, we will make sure we get that taken care of! Our team strives to make sure you have the best vacation experience. We are happy to hear you had a great holiday weekend. We hope that you choose to stay with us for your future vacations in Port Aransas. ~The Starkey Property Management Team

  •  
  • Time off from work

    Stayed 2 days ending in May, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Mary P recommends this vacation rental

    Very clean....loved the view...I could have stayed there forever.....

    • Manager Responded on 5/26/2017

      We appreciate that you took the time to share your stay with us. We strive to ensure that each of our guests has a relaxing stay and are pleased to know you did. We hope to see you again! ~Starkey Property Management

  •  
  • Fabulous Get Away!

    Stayed 4 days ending in September, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Nancy R from New Braunfels, TX recommends this vacation rental

    The condo was everything, plus more! The location, cleanliness, view of the ocean, poolside amenity, floorplan, and well prepared kitchen was excellent! Our stay was the most enjoyable. Managers were helpful and very accessible.

    • Manager Responded on 10/18/2016

      We appreciate that you took the time to let us know that you enjoyed your stay. We hope that you will come back and stay with us again real soon. The Starkey Management Team

  •  
  • Happy Beach time

    Stayed 2 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Mary K from Karnes City, TX recommends this vacation rental

    Our stay at Grand Caribbean was very enjoyable. The beach room and pool was enjoyed by our group. The second bedroom advertised a queen bed and it was a regular full which was fine for us but it would be good to advertise accurately. We could not play our DVDs in the player not sure what was wrong we just did other things instead.

    • Manager Responded on 8/25/2016

      Thank you for sharing your comments with us. We will address these issues and get them taken care of online. We hope that you will come back as our guests soon. ~The Starkey Team

  •  
  • August weekend at the Grand Caribbean

    Stayed 3 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Rob W from Boerne, TX recommends this vacation rental

    A good, all-around experience. Bear in mind that the owner also owns several other rental properties and one should plan on that in the event of any issues. We had trouble with the DVD playing and never were provided with a solution from the management company. It was a minor situation but we've enjoyed other VRBO properties around the country where we dealt directly with the owner themselves and such matters were resolved quickly and to everyone's satisfaction. Nevertheless, the condo was clean, well maintained and with a well stocked kitchen where we lacked nothing. The easy beach access was a requirement and the location did not disappoint. We would probably stay again.

    • Manager Responded on 8/25/2016

      Thank you for sharing your comments with us. We will address your issue and be sure to replace it. We hope that you will come back again and stay with us. ~The Starkey Team

  •  
  • Very Nice Place for a Family Stay

    Stayed 4 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Gilda L from San Antonio, TX recommends this vacation rental

    Great place with all you will need for a home away from home. A couple of items to note: the garbage disposal did not work and the DVD player and the TV in the master did not work either. Coffee table was also broken.

    • Manager Responded on 10/20/2016

      We appreciate that you took the time to let us know about your stay. We hope that you will come back and stay with us again real soon. The Starkey management team

  •  
  • Nice Room Rental

    Stayed 4 days ending in July, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Kerrville, TX recommends this vacation rental

    I picked this location because my daughter & family were staying at the RV park only two beach markers away so that we could meet for the beach time at the gulf. The place was clean, well decorated, well supplied kitchen. My only issue was that you were not able to get extra towels. If you wanted clean towels, you wash them yourself. It was only my husband & myself in a 2 bedroom, 2 bath so it really wasn't an issue for us. You are required to take all trash out before you leave & start the dishwasher. If you are OK with no maid service, this is a good deal. I prefer having a front desk to ask for things that we might need. That does not exist here. I was suppose to call when we left & no one answered the phone, so I had to leave a message. Noone bothered to return my call.

  •  
  • Home Away from Home!

    Stayed 2 days ending in May, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Virginia B from Seguin, TX - Texas recommends this vacation rental

    Our stay was incredible. Thanks for sharing your condo, it was clean, spacious with an incredible view! on the balcony every morning was a great way to start the day. Thank you!

    • Manager Responded on 5/6/2016

      Thank you so much for taking the time to leave us a review. We are glad you enjoyed your stay at G2003- Tropical Treasure, and hope to see you again! ~Starkey Team

  •  
  • Love it!

    Stayed 5 days ending in December, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Claudia S from Cibolo, TX recommends this vacation rental

    Comfortable beds, beautiful décor, fantastic view of the gulf, complex is not too big, quite. Would like to have had Wi-Fi access code available, saw Wi-Fi but no code seen.

    • Manager Responded on 12/18/2015

      We appreciate your repeat business at the Tropical Treasure. The Grand Caribbean Condos are very popular with the amazing ocean views and Island style decor. Thank you for letting us know about the wifi password, this unit just recently added wifi and the password should have been listing in the unit and available through our App. We will be double making sure that information is available. In the future please do not hesitate to call the office for assistance with the wifi. We hope you will come back and see us again in the future. ~ Starkey Team

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:
*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
27.763696,-97.114777

www.starkeyproperties.com PO Box 1780 Port Aransas, TX 78373 (361) 749-3591 reservations@starkeyproperties.com

© 1999 - 2017 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon