Row Wrapper 2

Paradise

4.5806
(31 Reviews)

Capacity

2 Bedrooms
2 Bath
Sleeps 6

Search Availability

About

Welcome to Paradise! At Costa Del Ray Beach Lodge you will stay in a Newly Remodeled spacious two bedroom unit with queen beds and two bathrooms for privacy. There is a LARGE living area with brand new sleeper sofa and a full sized kitchen with enough space to seat 6 for dinner. New flat screen television with Time Warner cable.

Each unit has a PRIVATE DECK at the front entrance to relax in the evening or watch the sunrise in the morning. Hope you're ready to fish! (Limited Boat Parking).

There are OUTDOOR SHOWERS to rinse off the sand from your beach visit.

2 Car Parking ONLY! NO BOAT PARKING!

Small pets ok with $100.00 non-refundable pet fee. 3 night minimum on all major holidays. All rates are subject to change, 13% occupancy tax, processing fee.

We now have complimentary Wifi for our guests. 3 night minimum on holidays. | Community Pool, Port Aransas Vacation Rental, PET FRIENDLY, Costa Del Ray Beach Lodge, Fishing, Surfing, Shopping,

LOCAL RESTARAUNTS AND ATTRACTIONS

La Barataria Restaurant & Wine Bar
Virginia's on the Bay
Black Marlin Bar & Grill (361) 693-5729
Iries Island Food
Behringer’s Landing
Fins Restaurant
La Playa Mexican Grille
The Phoenix

Red Dragon Pirate Cruises
Skydive South Texas on Mustang Island
C&T Bay Charters,
Chute’em Up Parasailing
H20 SUP & Kayak Kitesurfing,
Port Aransas Jet Ski Rentals
Leonabelle Turnbull Birding Birding Center

ID#377642

Features

Amenities

  • Queen
  • Sofa Bed
  • non smoking only
  • pets considered
  • Full Kitchen
  • Refrigerator
  • Coffee Maker
  • Microwave
  • Toaster
  • Washer & Dryer
  • Deck
  • Shared Pool
  • Cable TV
  • DVD Player

Community

  • Port Aransas
  • Costa Del Rey

Location

  • Near The Ocean

House Type

  • Condominium

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
September 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
December 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
May 2022
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Map

Reviews

Leave a Review

Visit grand daughter

August 2021
, DeFuniak Springs, FL United States

Overall
3
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
1

Staff , friendly and accommodating.

Family beach trip

August 2021
, Fort Worth, Texas United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Great place to stay.

Nice place!

July 2021
, Kyle, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We really enjoyed our stay.. The only thing I would recommend is routine maintenance for the pool it was not very clean and kind of green. But everything else was excellent, location, furniture, comfort. Overall 5 stars!!!!

Manager's Response

Thank you for the feedback regarding the pool, we do not handle the pool cleaning services but we will notify the HOA. We are glad you enjoyed your stay! We hope to see you again next year. ~Starkey Properties Team

Costa del Rey Cindo

July 2021
, Fort Worth, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We loved our condo. It was clean, centrally located, had other great visitors in the community & an AMAZING AC!

Manager's Response

We are glad you enjoyed your stay! We hope to see you again in the future! ~Starkey Properties Team

Won't rent anywhere else

July 2021
, San Antonio, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

My family looks forward to this vacation all year. This is the 2nd year we rent from the property and I will not go any where else. Property is clean and quiet. My children love it.

Nice place to stay.

June 2021
, Alice, TX Unknown

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Clean and reasonably priced. Very short distance to the beach. It was a great visit to Port A.

Manager's Response

Crimson,
We enjoyed having you stay! We appreciate the feedback and appreciate you taking the time to review your stay! We hope to see you again in the future! ~Starkey Properties Team

Beach vacation

June 2021
, Krum, TX United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

Great

Manager's Response

We are glad you enjoyed your stay at Paradise! We hope to see you again! ~Starkey Properties Team

2 bedroom 2 bathroom Paradise

March 2021
, Irving, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
3
Property condition
5

Have always enjoyed staying with Starkey properties on Port A. The only issue I've experienced is that it is difficult to find at first. I don't know if this is an Google issue or if the address isn't exact, it can be tough to locate. Overall, amenities are great, it has a pool, located close to Whataburger and the beach.

Manager's Response

Trace,
We apologize for the difficulty you had finding the property, we have made a note and will see if we need to update information to make it easier to find! We are always glad to host you and your family! We hope to see you guys again in the future! ~Starkey Properties Team

Spring Break Getaway

March 2021
, San Antonio, TX United States

Overall
3
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
4
Property condition
3

Nice place to stay and convenient to the beach! Overall the stay was relaxing!
Just a kind tip to be sure the unit is clean and ready for use. There was some pet hair in the unit and in the washer dryer which is not sanitary. Also on the sofas and sofa bed there was a lot of pet hair. This causes allergy issues for some.

Overall nice, quiet place to stay!

Great place for Girls Trip

September 2020
, Cypress, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Our group of 4 ladies had a great weekend getaway at this place. Plenty of room for us and was great that there was two full bathrooms and a full kitchen. Also super close to the beach and nice restaurants. You never know what type of supplies a rental will have but this place had all the kitchen supplies we needed along with plenty of blankets, pillows, towels, etc. I highly recommend this place for a small group.

Manager's Response

We're so glad you enjoyed your stay! We hope to see you again!

Good place for the price

June 2020
, Bastrop, TX US

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
4
Property condition
4

Decent place for the money but they need to spray for cockroaches. This is a 6-plex, so I understand it’s difficult when renting, but they need to spray outside and all 6 inside at the same time.
They picked up a broken chair 3 days after I called about it.
Overall, the place and management company are good. Their cleaning people need to be taught to report things though and not just leave it up to the people renting.

Manager's Response

Thank you for bringing this to our attention so we may address these issues with our team members!

Perfect location!

June 2020
, Austin, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Place was in a perfect location in town! Just blocks away from beach! Park your car, rent a golf cart and ride around town and on the beach! Rental was perfect for my family! Spacious and cozy! Bedroom with TV did not work. Ceiling fan did not work. It was a very hot (for me) at night. Other than that it was perfect! The pool was perfect touch after spending the day at the beach!

Manager's Response

Thank you for bringing those items to our attention and we're glad you had a great trip!

Great !

September 2019
, WILLS POINT, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The condo was very nice, good location, and very comfortable. Will stay there again. Perfect for 2 or 4 people.

Family oriented

July 2019
, coleman, OK United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
4

Penny was the best, she was always there to answer any an all questions. Very satisfied

Very good except for floors and WiFi

July 2019
, N/A, CO United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
3
Location
5
Property condition
4

Very good rental but the WiFi was pretty much non-existent. The rental was very clean but the tile floors had been swept before we arrived but not mopped. Our feet got dirty walking around in bare feet. Everything else was good.

All The Way From Oklahoma

June 2019
, Broken Arrow, NA United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
4
Location
2
Property condition
4

It was nice though it was not our first choice. We were told to leave the first place because we had a dog even though we told them we were bringing our dog. The first place was right on the beach. This place was several blocks off of the beach, couldn't even hear the waves from the second place (CDR2-Paradise). CDR2-Paradise was nice but not as nice as the first place we were in. Even though CDR@-Paradise is pet friendly, there is very little grassy area for pets to do their thing on and what little grassy area there was, was in desperate need of mowing.

CDR 2

January 2019
, Wyalusing, PA United States

Overall
3
Services from rental manager
3
Cleanliness
4
Location
3
Property condition
3

We arrived on Jan 1st, and the appartment was very clean and brand new.Like I said was brand new so everything worked. We are winter Texans and rented it for three months, rented it unseen. First of all it was not a suitable place for winter Texans to stay three months, it should be for weekend and maybe a week only. Kitchen island no chairs only stools with no backs and two couches that where not very comfortable. The realtor should tell the renters that it is only weekend or a few days only not three months.

Excellent apartment, perfect for our stay

July 2017
, Spring, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We stayed at Paradise for 3 nights with our two young children. It was clean, comfortable, and had everything we needed. Just a short (10 min. max.) walk to the beach, we never needed to drive. We appreciated all the kitchen amenities, washer dryer, and outdoor hose for rinsing off all the sand. Would definitely book here again!

Manager's Response

Thank you for sharing your review with us, our staff strives to ensure that each property is ready for our guests! We are glad you enjoyed CDR2 Paradise and look forward to having you back again as our guests.
~Starkey Property Management

Location!

July 2017
, Eddy, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Great family vacation at this property. It was clean, roomy enough for the four of us and very close to beach access.

Manager's Response

Thank you for sharing your stay with us. We appreciate your business and hope that you will come back again soon.
~Starkey Property Management

Great Place to stay

July 2017
, Euless, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Place was very clean, and updated. Only a couple of mins from the beach. Updated appliances and even a water hose on the porch to help wash off sand. Does not require you to super clean the place on checkout which was a plus.

Manager's Response

Thank you for sharing your stay with us, we always love to hear how our guests enjoyed their time here in Port Aransas. We hope that you will return again soon.
~Starkey Property Management

Nice condo

March 2017
, San Antonio, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Nice condo. It's about a block or two from the beach. Well within walking distance if you don't want to dirty up the car or rent a cart. Clean, had everyone that is needed. 2 bathrooms but beware of cold water if you use both at the same time! Would rent again.

Manager's Response

Thank you for staying with Starkey Properties. We are happy you enjoyed your stay . The Starkey Team

Great Family Spot

August 2016
, San Antonio, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

CDR2-Paradise was the perfect spot for our family vacation this year. It was convenient to everything we needed, restaurants, grocery store, and more importantly the beach, which was just a quick 10 minute walk away. The space was clean, the kitchen was fully equipped with anything you needed to prepare a meal, and it was extremely comfortable. The price even during high season was great. We will definitely stay here again.

Manager's Response

We appreciate that you took the time to let us know that you enjoyed your stay. We hope to see you again really soon. The Starkey Management Team

Great location

August 2016
, La Vernia, Texas United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Very friendly staff, easy to navigate our stay with excellent instructions

Manager's Response

We appreciate that you took the time to let us know that you enjoyed your stay. We hope that you will come back and stay with us again in the future.
~The Starkey Team

Great stay at comfortable cottage

July 2016
, Austin, TX United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
4

Positive: Spacious rooms, including kitchen and living room. Plenty of extras (pillows, linens, cooking utensils, even a few board games and a flat screen TV). Nice swimming pool. Less than two minute drive from the main shops/restaurants/and beach front.

Negative: No Wi-Fi or DVD player, so difficult to watch movies. No balcony so we did not have a view (although there was a front porch). Not quite walking distance to the beach.

Manager's Response

Thank you for taking the time to submit your comments. We will share them with the property owner and get them fixed. Come back and stay with us again!
~The Starkey Team

Great Stay

July 2016
, Richland Hills, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The condo was very clean and convenient. The beach is right down the street.

4th of July with the family

July 2016
, Waller, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

In the winter months, family members wanted to come to Texas, see our house and Texas. We settled on on a Starkey managed property.
The pool was a refreshing evening gathering place after a day in the sand and salt from the beach.
The room was comfortable, easily accommodated 5 adults, clean and well provisioned with everything needed to comfortably live.

CeCe's vacay

June 2016
, Slaton, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We enjoyed out r stay very much. The location was perfect and close enough to easily get to the beach even with a 2 year old.

Awesome place to stay in Port A

May 2016
, Lockhart, TX United States

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We all had a great time the only bad thing was the refrigerator whould not get that cold . other than that it was an awesome stay yes I would recommend this place to any of my friends

Manager's Response

Thank you for taking the time to let us know how your stay was. The issue has been reported to the property owners and being taken care of. We hope that you will come and stay with us again.
Starkey Properties Management

Great Time

May 2016
, Cedar Park, TX United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Very clean, nice beds and good a/c

Manager's Response

Thank you for taking the time to let us know how your stay was. We hope that you will come back and stay with us again for your next vacation.
~Starkey Team

Cozy and Close to everything!

April 2016
, Corpus christi, Tx United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Our Family and friends getaway for Sandfest- It worked out that while we stayed we purchased a new Golf Cart & this was the perfect spot for trips to the beach or in town for dinner! Being right on 11th is where you want to be on the weekends here. Well stocked kitchen and room for all 6 of us to eat fresh shrimp, grouper and snapper! The kids spent time at the pool & a hose out front to wash all the sand off of ourselves and the cart! We had a very memorable weekend. Thanks!

Manager's Response

Thank you for taking the time out of your busy schedule to let us know about your stay here with us. Congratulations on your purchase and we hope that you will come back and stay with us again on your next vacation.
~Starkey Team

3 Month Stay as a Traveling Nurse

January 2016
, Arcanum, OH United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

The place was perfect for my husband and I with our two dogs! I'm a traveling nurse so we sometimes have trouble finding extended stay rental! Starkey worked with us to accommodate our needs and find a place that our pups could stay too! The condo is in a great location, a short walk to the beach!

Manager's Response

Thank you for taking time out of your busy schedule to let us know about your stay here with us. We hope that you will come back and stay with us again..and your pups too!
~Starkey Team